18.5.2015

MY BODY IS READY

Kyllä!

Oloni on kuin Pokémonin Ash Ketchumilla ennen eeppistä ottelua! Olen valmistautunut lääkiksen pääsykokeeseen tänä vuonna huomattavasti paremmin kuin viime vuonna. Olen kokenut ahaa-elämyksiä niin fysiikan, biologian kuin kemiankin saralla. Muutama viikko sitten koin Heureka!-hetken kun tajusin mitä tarkoittaa liikemäärä :D

Biologiassa olen opiskellut sukupuita ja perinnöllisyyskaavioita, ja nekin ovat nyt hanskassa. Alla on kaikki se materiaali, jonka avustuksella olen tähän koitokseen valmistautunut.

Biologia näyttäisi olevan suurimmassa roolissa.

Kokosin myös pääsykokeeseen tarvittavan välineistön pöydännurkalle. Keskiviikkona nämä rinkkaan ja matkalle kohti yliopistoa!

Muuta sitten ei tarvitakaan.

Olen niin valmis tähän kokeeseen. Täytyy kuitenkin sanoa, että ei haittaa vaikka en pääsisikään sisään - kemian laitokselle jääminen houkuttaa yhtä paljon. Kemian saralla on vielä niin paljon asioita, jotka haluaisin oppia, ja onhan kemian opiskelu huomattavasti vapaampaa kuin lekurikoulussa. Saisin aloitettua aina yhtä houkuttelevan kiinan opiskelutkin kemialla, jos suinkin mahtuvat lukujärjestykseen :)


Ei hitsi kun mä odotan että pääsen syömään nuo suklaat tosta rasiasta! Pääsykokeessa palkitsen itteäni mutustamalla noita niin, että kokeen päätyttyä ei ole edes murusia jäljellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti